položek
(0 EU) s DPH
  • Zobrazit

Reklamační řád

 REKLAMAČNÍ ŘÁD

 
V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.
 
Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
 
Je-li zboží doručováno na zadanou adresu smluvním přepravcem Toptrans, je kupující povinen zboží překontrolovat v přítomnosti řidiče a to neodkladně. Pokud bude obal nebo zboží jevit známky poškození, je nutno tuto skutečnost uvést v přepravním listě, který obdržíte od řidiče při převzetí. Pozdější reklamace poškozeného zboží přepravou nemohou být prodávajícím ani přepravcem uznány.
 
Je-li zboží doručováno na zadanou adresu jiným smluvním přepravcem, je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím ani přepravcem uznány.
 
V případě přepravní škody uchovejte obal v němž je zboží přepravováno pro případnou fotodokumentaci.
Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
 
Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.mihocar.cz reklamovatelná vada, kupující zašle toto zboží na adresu skladu Mihocar s.r.o. a tuto skutečnost ohlásí nejlépe telefonicky na čísle 777600993, nebo emailem na adresu mihocar@seznam.cz, nebo je zde i možnost toto zboží doručit osobně na náš sklad.
 
V případě poslání reklamace zpět prodávajícímu, je zákazník povinen buď zboží zabalit do originálního obalu, nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.
 
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
 
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
 

KATEGORIE

Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Platební metody
Nejprodávanější
Reklama

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
V pracovní dny nás naleznete na adrese: Luční čtvrť 1824, 686 03, Staré Město, Areál Zevoz, středisko Ranč

JavaScript musí být povolen